Lara Fabian Budapesten
Egy koncertszervezés története

Mi ez az egész?
2013 dec. 09

Hogy lehet eligazodni a szponzorok világában? - Kersch Ferenc

Beszéltem egy barátommal, aki szponzorokkal tárgyal rendszeresen. Kiderült, hogy szükségem lesz egy színes, igényes bemutatkozó anyagra, valamint egy ideális hosszúságú DVD-s anyagra Laráról. Kell egy hozzávetőleges költségvetés is, hogy mire várjuk a szponzorok pénzét.

Ma találkoztam Kersch Feri barátommal. Feri a Magyar Kézilabda Szövetség főtitkára, így szponzori tárgyalásokat is folytat, vagyis otthonosan mozog az effajta kérdésekben. Persze Feri nem tud támogatást szerezni nekem, de el tud navigálni engem ebben a sűrű közegben. Kaptam is tőle egy kupac jótanácsot.

Vegyük szép sorban:

• Ahhoz, hogy komolyan vegyenek, valamit fel kell mutatnom a szponzoroknak. Minden bizonnyal kell készítenem egy színes, képekkel megtűzdelt beszédes prezentációt kb. 6-8 oldalban. Legyen valami esztétikus kivitel. Erre adni kell, hogy kedvet kapjanak.
• Sajnos Magyarországon nem ismeri mindenki Larát, így nem ártana egy CD, vagy DVD, ami bemutatja nekik, milyen is ő. Nem jó ha túl hosszú, de túl rövid se legyen. Ráadásul kell keresnem valakit, aki videóvágással is el tud bajlódni.
• Azt mindenképp bele kell írnom a prezentációba, hogy eddig kikkel tárgyaltam, kik támogatnak, kik segítenek.
• Kell egy hozzávetőleges költségvetést is mellékelnem, ahol feltüntetem az alapvető költségeket, bevételi forrásokat, és persze a hiányt, amihez a szponzorok kellenek.

A pontos költségeket persze csak azután tudom meghatározni, hogy Lara menedzsmentjétől megkaptam a ridereket. Ezekben van ugyanis részletezve a zenekar és Lara igényei. Erre tudok majd ajánlatokat kérni hazai szállodáktól, sofőrszolgálatoktól, éttermektől, hangszerkölcsönzőktől, satöbbi. Larának azonban addig nem akartam írni, amíg itthon nem kerekedik ki a támogatói oldal. Ez persze így nem fog menni.

Például írok egy levelet Larának, hogy jöjjön koncertezni. Ők visszaírnak, hogy oké, megyünk, ennyibe fog kerülni. Erre én: Ühüm, tök jó! De ne kapkodjunk ennyire, nyugi, Lara! Először futnom kell egy-két kört, hogy lesz-e egyáltalán rá pénz.

Vagy a támogatóknak írom, hogy kéne pénz. Ők: És mégis mennyi? Én: Pfff… azt nem tudom. Adjatok valamennyit, majd lesz valami. Ami megmarad, visszaadom, becsszó.

Szóval van pár homályos folt. Egyszerűbb lenne a helyzet, ha kérhetnék egy legalább megközelítő árat Larától. De sajnos ezt már elmondták nekem (Borsos László), hogy nem így megy.

komment

Segíts egy like-kal. Sokat jelent!

Kommentek

A bejegyzés trackback címe:

https://larafabianbudapesten.blog.hu/api/trackback/id/tr965821757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.


A blog angol nyelven is!

A koncert szervezését követheted angol nyelven is itt. Lájkold az angol blog Facebook oldalát, ezzel is segíted a koncert létrejöttét.

Ismerd meg Larát!

Kevesen ismerik Magyarországon ezt a kivételes énekesnőt. Itt találsz róla néhány érdekességeket.

 

süti beállítások módosítása