Lara Fabian Budapesten
Egy koncertszervezés története

Mi ez az egész?
2014 jan. 09

Palya Bea Mexikóban

Végre elértem Palya Bea menedzserét, aki megnyugtatott, és ugyanazt mondta, amit már mások is: nehogy én adjak ajánlatot Lara Fabiannak! Borsos László tippje egyre kevésbé szimpatikus.

Korábban írtam róla, hogy írtam egy rövid levelet Palya Bea menedzserének, Bodnár Rékának. A levelet kapcsolatfelvétel céljából küldtem, így nem eresztettem bő lére. Válasz azonban eddig nem érkezett. Kíváncsi voltam, vajon ennyire nem volt érdekes számukra, vagy csak elkerülte a figyelmüket? Nem sokat vacakoltam, Felhívtam Rékát, kiderült, hogy a levél nem került el hozzá.

Telefonban azonban Réka elmondta, Bea február végéig Mexikóban van, így sajnos személyesen biztosan nem tudok vele beszélni. Néhány szó után Rékának is felvázoltam a tervem. Nagyon jó fej volt, a segítő szándék csak úgy sugárzott belőle is.

Tehát rögtön mondtam Rékának a dilemmámat:

• És mi van, ha azt hiszik, csak valami álmodozó rajongó vagyok? - kérdeztem.
• Ha egy épkézláb szövegkörnyezetben megírja nekik, eddig mi mindent tett a dologért, senki sem fogja komolytalannak nézni - mondta.

Ekkor elmondtam neki, hogy mit mondott Borsos László (Live Nation). Hogy nekem kell ajánlatot tennem, és ha esetleg keveset mondok, nem is foglalkoznak velem.

Réka viszont épp az ellenkező véleményen van: kimondottan rossz ötletnek tartja, hogy ajánlatot tegyek. Egyrészt nem biztos, hogy eleget mondok, és akkor tényleg komolytalannak tekintenek. Másrészt ha sokat mondok, feleslegesen nehezítek az egyébként sem rózsás költségvetésemen. Továbbá az sem elhanyagolható hogy lehet, hogy Larának is tetszeni fog ez a kezdeményezés, így pedig kicsit másképp is alakulhatnak az árak.

Címkék: zenész palyab
komment

Segíts egy like-kal. Sokat jelent!

Kommentek

A bejegyzés trackback címe:

https://larafabianbudapesten.blog.hu/api/trackback/id/tr635821812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.


A blog angol nyelven is!

A koncert szervezését követheted angol nyelven is itt. Lájkold az angol blog Facebook oldalát, ezzel is segíted a koncert létrejöttét.

Ismerd meg Larát!

Kevesen ismerik Magyarországon ezt a kivételes énekesnőt. Itt találsz róla néhány érdekességeket.

 

süti beállítások módosítása