Lara Fabian Budapesten
Egy koncertszervezés története

Mi ez az egész?
2014 máj. 19

Megjött a válasz Lara Fabianéktól!

Van az, amikor az embernek szörnyű napja van. A dolgok néha valahogy olyan pocsékul alakulnak, hogy a nap végére már arra sem marad erőd, hogy káromkodj egyet, úgy szívből. Ez a nap nekem ilyen volt. Rengeteg dolgom lett volna, de semmit sem tudtam megcsinálni, mert defektet kaptam a kocsimmal. Kétszer, mivel másodszor a pótkerék is beadta a kulcsot. A gumisnál hamar kiderült, hogy nem lehet pótolni őket, szóval egy komplett garnitúra új gumit vettem az egyébként szinte új gumik helyére. Késő délutánra újra menetkész volt az autóm, és amikor már azt hittem, vége a kálváriámnak, kiderült, hogy az egész napos vészvillogástól lemerült az akksi. Pfff, Remek volt.

Amikor már rendesen sajnáltam magam, egyszercsak kaptam egy e-mailt, feladója Anna.

Hát ez meg ki?

A levelező program a Janey Clewerrel folytatott levelezésembe rendezte ezt az új levelet is. Mivel a legutóbbi posztot elküldtem Janeynek megemlítve, hogy abban éppen róla mesélek nektek, azt hittem, ő válaszolt valamit. Tévedtem.

A levél Lara munkatársától érkezett. A szemem egymás után falta a sorokat és hozzávetőleg egy másodperc alatt elolvastam az egészet. Aztán jött egy zabolátlan ordítás:

IGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!

Újra elolvastam, de most már egy kicsit lassabban.

Anna azt írta, Janey Clewer továbbította nekik a levelemet, és nagyon örülnek a megkeresésnek. Ahhoz, hogy tudjanak válaszolni a kérdésemre, tudniuk kell miről is volna szó pontosan.

Kérte Anna,

  • hogy jelöljem meg a tervezett helyszínt,
  • írjam meg melyik produkciós iroda segítségével kívánom megvalósítani a koncertet,
  • hogy az esemény megfelelő promotálásához megvannak-e a szükséges kapcsolataim,
  • valamint, írjak meg nekik minden eddig rendelkezésemre álló információt a szervezésről

Végre megérkeztünk ahhoz a ponthoz, ahonnan érdemi lépéseket tehetek és nem holmi fiktív, koncert-lázálommal kilincselgetek boldog-boldogtalannál. Anna kérdéseire választ kell adnom, méghozzá gyorsan.

A helyszínnel kapcsolatban nem sokat kell gondolkodnom, mivel számomra a kezdetektől fogva a MÜPA a befutó. Ezen az álláspontomon csak akkor változtatok, ha összeegyeztethetetlen időpontjavaslatok érkeznek Laráék és a MÜPA irányából.

A promócióval kapcsolatban Kissgének megvan minden szükséges kontaktja. Több is, mint kéne.
Az egyéb információkat tekintve, talán a legfontosabb a koncert jellege: továbbra is szeretném, ha szimfonikusok kísérnék Larát, és a győriek boldogan vállalnák ezt a felkérést.

A négy felvetett kérdésből csak egyel kapcsolatban vagyok kissé bizonytalan:

Kell egy koncertszervező iroda, de úgy kell beállniuk mellém, hogy én közben nem adom ki a kezemből a munkát, a szervezést!

Rengeteg emberrel kell egyeztessek ahhoz, hogy Anna hiteles, profi és legfőképp megnyugtató válaszokat kapjon a kérdéseire. Itt jött nagyon jól, hogy már hónapok óta szervezkedem, és egy rakás olyan embert tudok felhívni, akik tudják a válaszokat a kérdéseimre, és ellátnak a megfelelő kacsolatokkal. A levél után el is kezdtem telefonálgatni (hamarosan leírom, kivel és mit sikerült leegyeztetni). Máris a feje tetejére állt az életem, de élvezem...

Címkék: kommunikáció
komment

Segíts egy like-kal. Sokat jelent!

Kommentek

A bejegyzés trackback címe:

https://larafabianbudapesten.blog.hu/api/trackback/id/tr606180313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.


A blog angol nyelven is!

A koncert szervezését követheted angol nyelven is itt. Lájkold az angol blog Facebook oldalát, ezzel is segíted a koncert létrejöttét.

Ismerd meg Larát!

Kevesen ismerik Magyarországon ezt a kivételes énekesnőt. Itt találsz róla néhány érdekességeket.

 

süti beállítások módosítása