Lara Fabian Budapesten
Egy koncertszervezés története

Mi ez az egész?
2014 sze. 05

Mindenkinek egy Szemánné Papp Évát!

Korábban már említettem nektek, hogy eleinte nem igazán tudtam, mire is lesz jó ez a blog, Ádám noszogatására elkezdtem írni, mondván talán érdekli azt az akkori 2-300 embert, akik a magyar fan site-ok kedvelői voltak.

Nem sokkal a blog indulását követően azonban nemcsak, hogy szépen népesedett az oldal kedvelőinek tábora, de fantasztikus üzeneteket is kaptam tőletek. Rengetegen felkínáltátok a segítségeteket. Bár többen azt írtátok, nem is nagyon tudjátok, miben segíthetnétek, de nagyon szeretnétek. Még mostanában is kapok ilyen üzeneteket, és ettől aztán én teljesen odáig vagyok. Hihetetlen, hogy mennyire támogattok ebben az egészben.

A sok izgalmas levél között aztán jött egy olyan, ami teljesen magával ragadott.

A levél Szemánné Papp Évától jött, aki elmesélte, hogy van egy alapítványa, amit férjével egy, az enyémhez hasonló álom megvalósításáért hoztak létre (MÜPART). Ők akkoriban azt álmodták meg, hogy Bot Gábornak hoznak össze egy koncertet, ami nemcsak, hogy sikerült, de Éva azóta is Gábor színházon kívüli menedzsere.

Éva megkeresett és felajánlotta a segítségét. Levelének üzenete nagyjából ezzel az idézettel össze is foglalható:

Éljen! Íme egy újabb “őrült”, gondoltam beállok melléd segédnek.

Azóta úgy ezer üzenetváltásunk volt már, de lehet, hogy tízezer. Hatalmas számokkal dobálózom és természetesen csak azért, hogy érzékeltessem, mennyire beépült a szervezkedésembe Lara mellett immár Éva is. El sem hiszitek, mekkora forma. Eleinte az tűnik fel az embernek, hogy Évának nincsenek kommunikációs nehézségei, de ha figyelünk, hamar rájövünk, hogy van mögötte tartalom.

Már jónéhány dolgot köszönhetek neki. Ő hozott össze Czomba Imivel, aki elvileg a - soha meg nem valósulni látszó - videóposzttal kapcsolatban került a képbe. Általa kerültem adásba és beszélgettem Bokros Lacival a Jazzy rádióban, és egyáltalán emberileg nagyon sokat ad nekem.

Nemrég találkoztam is vele egy kis kávézóban, hogy végre személyesen is megismerkedjünk. Azt kaptam, amit vártam. Éva egy sugárzó, kortalan és nagyon jófej nő. Egy amolyan lélek-karbantartó asszonyság. Isten tudja honnan van az energiája, amivel körülugrál, de ettől feltöltődsz, és kedved lesz újra nekiállni ahhoz, amibe esetleg már belefáradtál.

Velem is így volt. A találka elején kicsit le voltam lombozva a promóterkeresés kudarcaitól, de a végére úgy éreztem magam, mint Gene Kelly a Singing in the rain-ben.

 

komment

Segíts egy like-kal. Sokat jelent!

Kommentek

A bejegyzés trackback címe:

https://larafabianbudapesten.blog.hu/api/trackback/id/tr666671883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.


A blog angol nyelven is!

A koncert szervezését követheted angol nyelven is itt. Lájkold az angol blog Facebook oldalát, ezzel is segíted a koncert létrejöttét.

Ismerd meg Larát!

Kevesen ismerik Magyarországon ezt a kivételes énekesnőt. Itt találsz róla néhány érdekességeket.

 

süti beállítások módosítása