Lara Fabian Budapesten
Egy koncertszervezés története

Mi ez az egész?
2014 okt. 03

Erősödik a kapcsolat Lara és a Blog között

Többször említettem már, hogy van bennem egy kétség afelől, vajon Lara tud-e a kezdeményezésemről. Mármint, hogy személyesen. Mindent megteszek azért, hogy valahogy tudomást szerezzen rólam, és ezt meg is mutassa nekem.

Küldtem már neki névjegyet Ádámon és a Wittamer családon keresztül. Beszélgettem az egyik dalszerzőjével. Felvettem a kapcsolatot az asszisztensével, a menedzserével. Folyamatosan táplálom az angol nyelvű blogot is, hátha egyszercsak kedve szottyan elolvasni. Még az eddig számomra jóformán ismeretlen Twitter-re is feliratkoztam, ahol a magyar mellett angolul és franciául is közzéteszek apró üzeneteket. Eddig azonban semmi jel nem utalt arra, hogy Lara személyesen is tudomást szerzett volna rólam.

A tegnapi brüsszeli látogatásom alkalmával is sorozatosan pakoltam ki a tweet-eket, hátha valamelyik felkelti az érdeklődését, és láss csodát felkeltette!

Screen Shot 2014-10-02 at 15.43.43.png

A fenti fotón az látszik, hogy Lara “kedvencnek” jelölte azt a tweetet, amiben a Wittamer forrócsokiját méltatom éppen franciául. Azt írtam:

Lara, a forró csoki zseniális volt a Wittamerben :)

Természetesen ez nem jelenti azt, hogy rögtön végig is olvasta a teljes blogot. Sőt, még csak azt sem, hogy egyáltalán ránézett akár egy posztra is. Az viszont feltétlenül jó hír, hogy végre eljutottam egészen Laráig. Mostantól talán több eséllyel figyel fel a tweetjeimre és posztjaimra. Talán tetszeni is fog neki ez az egész, végülis ez a cél. Hogy megszeresse, és talán akarja is.

komment

Segíts egy like-kal. Sokat jelent!

Kommentek

A bejegyzés trackback címe:

https://larafabianbudapesten.blog.hu/api/trackback/id/tr496754701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.


A blog angol nyelven is!

A koncert szervezését követheted angol nyelven is itt. Lájkold az angol blog Facebook oldalát, ezzel is segíted a koncert létrejöttét.

Ismerd meg Larát!

Kevesen ismerik Magyarországon ezt a kivételes énekesnőt. Itt találsz róla néhány érdekességeket.

 

süti beállítások módosítása