Lara Fabian Budapesten
Egy koncertszervezés története

Mi ez az egész?
2014 okt. 16

Végre hallhatom élőben is Larát

Ma reggel Pannával autóba pattantunk, és néhány óra alatt megérkeztünk Prágába. A város közepén vettünk ki egy cuki kis szobát, ahol a koncert utáni sörözés végén kipihenhetem az utazás, a várakozás és a sok erjesztett gabona okozta fáradalmakat.

Nagyon kíváncsi vagyok a műsorra, mert nem csak zenehallgatóként megyek oda. Kíváncsi vagyok a helyszínre, a megközelíthetőségre, a parkolási lehetőségre, az ülések elosztására. Arra, hogy mi mindenre gondoltak és esetleg mire nem a prágai szervezők. Milyen emberek jönnek oda? Idősebbek, fiatalabbak? Jellemzően férfiak, vagy inkább nők? Jó lesz-e a klíma, és sokáig kell-e sorban állni? Le sem bírom írni a rengeteg kérdést, ami bennem van. Leginkább arra vagyok kíváncsi, hogy olyan lesz-e a koncert a színvonala, mint amit én elképzelek a MÜPA-ba és ha igen, megtudom-e én is csinálni azt itthon?

Akárhogy is. Ma este biztosan jól fogom érezni magam, és remélem Panna is.

Ugyan nem túlságosan, de azért egy kicsit rossz a szemem, így a koncertre az első sorba vettem jegyet, hogy biztosan lássam mi történik ott. Nem mellesleg írtam egy rövid kis üzenetet Larának, amit két dal között remélem oda is tudok neki adni. Az első sorból talán több esélyem lesz minderre. Igaz semmi sem garantálja, hogy el is olvassa az üzenetet, de remélem. És persze azt is, hogy reagál is majd rá. Ha igen, arról hamarosan ti is tudni fogtok.

Most megyünk zenét hallgatni, irány a Forum Karlin.

komment

Segíts egy like-kal. Sokat jelent!

Kommentek

A bejegyzés trackback címe:

https://larafabianbudapesten.blog.hu/api/trackback/id/tr116799007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.


A blog angol nyelven is!

A koncert szervezését követheted angol nyelven is itt. Lájkold az angol blog Facebook oldalát, ezzel is segíted a koncert létrejöttét.

Ismerd meg Larát!

Kevesen ismerik Magyarországon ezt a kivételes énekesnőt. Itt találsz róla néhány érdekességeket.

 

süti beállítások módosítása