Lara Fabian Budapesten
Egy koncertszervezés története

Mi ez az egész?
2014 dec. 09

Találkoztam a CD nyertesével - Ádámmal

A sorsolás eredményét először a Facebookon osztottam meg, majd gyorsan küldem egy levelet a nyertes közvetlen címére is. Rövid egyeztetés után kierült, nem kell a postával vesződnünk, mert Ádám szintén Budapesten él, így könnyedén összehoztunk egy randit.

Bár munkám során sokfelé visz az utam, jellemzően a XI. kerületben mozgok. Ádám pedig épp szabin volt és tudott hozzám alkalmazkodni, szóval egy XI. kerületi kávézóban találkoztunk.

Én értem oda korábban és mivel nem láttam még a cédé nyertesét, minden Ádám arcú fickóra erősen mosolyogtam. Hála Istennek néhány dühösebb pillantáson kívül, nem volt komolyabb konfliktus. Aki nem lett azonnal mérges rám, annak meg is lebegtettem kicsit a nyeremény tárgyát képező, szép fehér lemezt, de semmi.

Egyszer aztán megérkezett egy egyáltalán nem Ádám arcú srác, aki még nálam is erősebben vigyorgott rám és az asztalomon heverő lemezre.

Ő lesz az!

Ő volt. Balogh Ádám személyesen. 

img_3212.JPG

Bemutatkoztunk egymásnak, majd leült hozzám kicsit beszélgetni. Ádám nem egy szófosó típus, így remekül kiegészítettük egymást. Azaz, ő hallgatott, nekem meg be sem állt a szám. De néha, amikor vettem egy kis levegőt, nála is elhangozhatott egy-egy "ühüm", vagy "igen-igen”.

Félre a tréfát: Ádám egy nagyon kedves srác, akinek nem esett nehezére kifejezni az örömét a nyereményért. Jó, hogy találkozhattam vele és remélem sokat hallgatja majd a lemezt.

Azt ígérte, így lesz.

komment

Segíts egy like-kal. Sokat jelent!

Kommentek

A bejegyzés trackback címe:

https://larafabianbudapesten.blog.hu/api/trackback/id/tr306970839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.


A blog angol nyelven is!

A koncert szervezését követheted angol nyelven is itt. Lájkold az angol blog Facebook oldalát, ezzel is segíted a koncert létrejöttét.

Ismerd meg Larát!

Kevesen ismerik Magyarországon ezt a kivételes énekesnőt. Itt találsz róla néhány érdekességeket.

 

süti beállítások módosítása