Lara Fabian Budapesten
Egy koncertszervezés története

Mi ez az egész?
2015 máj. 27

Laci és Gergő - Ez több volt, mint vártam

Biztosan kíváncsiak vagytok mi történt Brüsszelben múlt héten. Már rég nekiláthattam volna a történet megírásának, de igazság szerint van mentségem a késésre. A feleségem - Panna - meglepett engem egy csodálatos hosszú hétvégével, aminek során csupa olyat csinálhattam, amit egytől-egyig szeretek. Na! Ne gondolkozzatok túl sokat a dolgon!

 

Az egyik ilyen “szeretem csinálni” dolog egy fantasztikus koncert volt a BMC-ben. Az Opus Jazz Club színpadán Tompos Kátya kápráztatott el minket a hangjával, és nem is akármennyire. A koncert zseniális volt! Egy zongorista, egy csellista, és Kátya. Nagyon szeretnék egy komplett, külön posztot szentelni ennek az eseménynek, mert bár a zenén és a teljes odaadáson kívül, csak a fel-felcsendülő francia hang közös Larával, mégis úgy érzem le kéne írnom ezt az élményt. Ez a poszt azonban nem erről szól, így csak annyit írok, hogy oda voltam a gyönyörűségtől! Nehezen is tudnám szavakba önteni, amit hallottam. Kátya egyszerűen csodálatos!

No de most Brüsszel. Azt hittem ez az utazás elsősorban Pierre-ről, és a koncertről fog szólni. Ennél azonban sokkal több történt. Lacival és Gergővel konkrétan végigmulattuk Brüsszelt. A fiúknak valamiféle komoly emésztési rendellenességük lehet, mert annyi kaját tömtünk magunkba, hogy az felért volna egy kisebb lakodalom teljes fogyasztásával. Ami azt illeti én is velük ettem, szóval csak mértékkel kritizálom az esetet. Az utazás alatt (és az evés alatt is) folyamatosan nevettünk. Rengeteget beszélgettünk és nagyon sokat megtudtunk egymásról. Ugyan nem vagyok már 15 éves ahhoz, hogy azt mondjam barátság szövődött közöttünk, de vagyok már anyira 35 éves, hogy azt mondjam ez bizony egy barátság kezdete volt.

img_4711.jpgEzt leszámítva, az összes képen valami kiválóan ostoba pofát vágtak a srácok. Itt nekem sikerült ugyanez. Feláldoztam magam.

Mire Pierre-hez bejutottunk már komolyan felfokozott hangulatban voltunk, és ugyan a fincsi Belga sörök rendesen vonzottak minket, végül is szín józanul érkeztünk a megbeszélésre. Mámort csupán az a tudat okozott, hogy tudtuk, nehéz lesz Pierre-nek olyat mondania, amit el kéne utasítanunk. Határozottan tudtuk mit akarunk és azt is, hogy mindezt meg is tudjuk tenni.

Pierre egy igazi úriember, aki ennek megfelelően fogadott minket. Örömmel üdvözölt, hogy újra találkozunk, majd a tisztelet körök után belefogtunk az érdemi tárgyalásba. Laci folyékony angolsággal elmesélte mivel is foglalkozik a Concert Europe Art Agency és, hogy ezt a projektet velem együttműködve kívánják végigvinni. Pierre nagyjából ugyanazokat az infókat adta át most is, mint amit legutóbb Flórával hallhattunk tőle. Természetesen aktualizálva a dolgot, hiszen azóta eltelt néhány hónap. Nagyon szívesen megosztanék veletek egy csomó érdekes részletet, főleg ami Lara koncertjeit és jövőbeni terveit illeti, de ahogy azt legutóbb sem, most sem tehetem. Annyit azért megsúgok nektek, hogy rengeteg fellépés következik, és egy koncert videó is hamarosan napvilágot lát, de ennél többet tényleg nem mondhatok.

A mi koncertünk vonatkozásában viszont már szabadabban beszélhetek. Laci és Gergő alaposan körbejárta a kérdést. Pierre pedig igyekezett minden részletre kiterjedő tájékoztatást adni a koncert körülményeiről. Jó volt a profi koncertszervezők szekerén ülve részt venni a megbeszélésen. Diszkréten bólogatni, egy-egy helyeslő kifejezéssel nyugtázni az elhangzottakat, vagy éppen velük nevetni egy tréfán, tehát amúgyan inteligencsen társalogni. Hirtelen belém hasított a felismerés, hogy nem is lehetne jobb kezekben a koncert, vele együtt az ötletem, az álmom. Boldogan és kicsit mámorosan hallgattam a beszélgetést, aminek a végén Laciék egy nagyon határozott mondattal elfogadták Pierre összes feltételét és megkérték jelöljön meg néhány lehetséges időpontot a budapesti koncertre. Pierre egyetértőn mosolygott és bólogatott, majd kért néhány napot, hogy meg tudja mondani a lehetséges dátumokat. Idén ugyan már nem biztos, de ez nem is baj, kell egy kis idő egy ilyen léptékű koncert leszervezéséhez.

Budapesten tehát lesz Lara Fabian koncert. Most már tuti!

A megbeszélés után gyorsan beültünk egy étterembe, mert ugye éhesek lettünk a nagy kaland után. És szomjasak is persze. Meg kell mondanom, - ugyan semmiképp sem a sikerre, de - Brüsszeli kalandunk alatt több liter nemes sört engedtünk le a torkunkon, amitől tovább fokozódott az örömünk. Hazaérve erősen vigyorogtam, mert végre már tisztán látom, hogy révbe ért a kezdeményezésem. Beteljesedik az álmom.

 

 

komment

Segíts egy like-kal. Sokat jelent!

Kommentek

A bejegyzés trackback címe:

https://larafabianbudapesten.blog.hu/api/trackback/id/tr117497056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.


A blog angol nyelven is!

A koncert szervezését követheted angol nyelven is itt. Lájkold az angol blog Facebook oldalát, ezzel is segíted a koncert létrejöttét.

Ismerd meg Larát!

Kevesen ismerik Magyarországon ezt a kivételes énekesnőt. Itt találsz róla néhány érdekességeket.

 

süti beállítások módosítása