Lara Fabian Budapesten
Egy koncertszervezés története

Mi ez az egész?
2013 nov. 06

Elhatározom, hogy szervezek egy koncertet

Egy jó hangulatú estén aztán eldőlt. Ellenállhatatlan vágyat kezdtem érezni arra, hogy azzal foglalkozhassak, amivel szeretnék, függetlenül bármi más körülménytől. És elhatároztam: Magyarországra hozom Lara Fabiant.

Novemberben jöttek át hozzánk a barátaink, Kovács Tomi és a barátnője, Zsuzsi. Ők a hétvégi házunkkal szemben laknak és tavaly nyár folyamán rendesen összebarátkoztunk. Tomi Malek Andreával és Szekeres Adriennel zenél egyébként, “perkás”, vagyis az ütőhangszereket kezeli.

attachment.jpeg

Tomival kipróbáltuk a sörcsapomat, amit már legalább három éve nem használtam. Két-három korsó sör után sikerült annyira megnyílnom, hogy elmondjam neki, mit álmodtam meg. Először szerintem nem hitte, hogy komolyan gondolom, de lelkesen ötletelt velem. Kissé parttalan volt a brainstorming, de nem bántam. Azt hiszem valójában csak ki akartam mondani valakinek, ami azóta is foglalkoztatott.

Ekkorra már rájöttem, hogy többről van szó itt, mint a koncert. Rájöttem, hogy ezzel a koncerttel akarom megvalósítani magam. Tomival beszélve kiderült, hogy egész eddigi életemben csak az egzisztencia, a családom minél jobb anyagi biztonságban tartása lebegett a szemem előtt, saját magammal nem törődtem. Csodás feleségem és gyönyörű gyermekeim vannak, akiket a világon mindennél jobban szeretek, de ezúttal valami hiányzott. Ellenállhatatlan vágyat éreztem, hogy azzal foglalkozhassak, amivel szeretnék, függetlenül bármi más körülménytől.

Másnap lecsavarhatatlan vigyorral az arcomon meséltem Tominak, hogy teljes erőmből belevágok Lara budapesti koncertjének szervezésébe. Érezte bennem az elszántságot. Egy halvány, kissé csodálkozó mosollyal az arcán látszott, mindent ért.

Elmondtam neki, hogy én nem egy egyszerű koncertet látok a szemem előtt. Magyarország egyik legszebb, legrangosabb helyszínén szeretném látni Larát, egy elegáns, mégis diszkrét kompozíció ékszereként. Tomi zenész, így azonnal egy remek ötlete támadt:

- Szimfonikus zenekar!
- Igen!!! - kiáltottam én.

Szimfonikus koncertet szervezek Lara Fabiannal Budapestre, én, aki Tomin kívül nem sok zenészt ismer, egyetlen hangszeren sem játszik, és akinek minden kapcsolata az volt ezzel a világgal, hogy minden nap élvezettel hallgatta a hangfalakból szóló muzsikát.

Címkék: út ötlet tomi
komment

Segíts egy like-kal. Sokat jelent!

Kommentek

A bejegyzés trackback címe:

https://larafabianbudapesten.blog.hu/api/trackback/id/tr255821215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.


A blog angol nyelven is!

A koncert szervezését követheted angol nyelven is itt. Lájkold az angol blog Facebook oldalát, ezzel is segíted a koncert létrejöttét.

Ismerd meg Larát!

Kevesen ismerik Magyarországon ezt a kivételes énekesnőt. Itt találsz róla néhány érdekességeket.

 

süti beállítások módosítása