Lara Fabian Budapesten
Egy koncertszervezés története

Mi ez az egész?
2013 nov. 12

Megkerestem egy profit, hogy többet megtudjak a szakmáról - Live Nation

Borsos László, a Live Nation Hungary kereskedelmi igazgatójával beszélek.

Rengeteg cikket elolvastam koncertszervezés témakörben, szinte zsongott a fejem. Úgy gondoltam nem ártana megkérdezni valakit, aki jártas a témában. Mondja el, mire-kire lesz még szükségem, mik a buktatók, ilyesmi.

Az egyik legnagyobb koncertszervező irodára esett a választásom. Ott is a főnökre. Írtam egy emailt Borsos Lászlónak, a Live Nation Hungary kereskedelmi igazgatójának. Persze nem volt közvetlen címe, ezért csak a livenation.hu-n található általános kontakt felületre írtam egy rövid levelet:

Borsos Lászlóval szeretnék beszélni! Segítséget kérnék tőle.

Erre két napig nem jött válasz, azt hittem, rossz csatornát választottam. Megkerestem a cég telefonszámát, és felhívtam őket. Azonnal kapcsolták Borsos urat: azt mondta, hogy épp akkor olvasta a levelemet. Kedves, de tárgyilagos pasasnak tűnt. Miután elmondtam, mit találtam ki, és hogy ezzel egy árva petákot sem szeretnék keresni, úgy tűnt, okokat keres. Érthető. Szerintem ezt gondolta rólam: “A fickó vagy megszállott rajongó, vagy retardált!”

Azt mondta, adjak neki néhány napot, hogy kicsit utánanézzen az énekesnőnek, mert ugyan hallott már róla, de bevallja, nem sokat. Ahhoz pedig, hogy véleményt mondjon a tervemre, esetleg még segítsen is benne, kicsit tájékozódna Larát illetően. Továbbá remek lenne megtudni valahogy Lara Fabian tiszteletdíját is. Könnyen lehet, hogy ezen áll, vagy bukik minden.

komment

Segíts egy like-kal. Sokat jelent!

Kommentek

A bejegyzés trackback címe:

https://larafabianbudapesten.blog.hu/api/trackback/id/tr725821244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.


A blog angol nyelven is!

A koncert szervezését követheted angol nyelven is itt. Lájkold az angol blog Facebook oldalát, ezzel is segíted a koncert létrejöttét.

Ismerd meg Larát!

Kevesen ismerik Magyarországon ezt a kivételes énekesnőt. Itt találsz róla néhány érdekességeket.

 

süti beállítások módosítása