Lara Fabian Budapesten
Egy koncertszervezés története

Mi ez az egész?
2013 nov. 21

Nekem kell ajánlatot adnom Lara Fabiannak? - LiveNation

Erre nem számítottam: állítólag nem én kapok ajánlatot Lara Fabiantól, hanem nekem kell kitalálni, mennyit adnék neki. Kezdtem ismét elrettenni a feladattól, de aztán a nap végére összeszedem magam, és újra bizakodó leszek. Különös, hogy éppen az az ember ad nekem lelki fröccsöt, akinek elérhetetlensége miatt rosszul érzem magam.

Eljött a napja, hogy újra felhívjam Borsos Lászlót a LiveNationtől.

László elsőre szerintem azt hitte, megbízást adnék nekik egy ilyen koncert leszervezésére. Legalábbis erre következtettem abból, hogy elmondta: ezt a bulit ők tutira nem csináljak meg Magyarországon, amíg nem tudnak arénát megtölteni. Csak most, a második telefonbeszélgetéskor erősítettem meg, hogy ezt mindenképpen ÉN akarom megcsinálni, hiszen ez az egyetlen célom a dologgal, semmiféle profitra nem tartok igényt.

Figyelmeztetett, hogy ez a fajta vállalkozás ma itthon szinte csak nekik nem szokott bukta lenni, így hát készüljek a legrosszabbra. Lara Fabian tiszteletdíja pedig nem lesz kevés.

Elmondta azt is, hogy a dolog nem úgy működik, mint a vásári kofáknál. Itt nincs áralku, és nincs egy előre megállapított összeg. Elmondása szerint a folyamat a következő:

Írok egy levelet a menedzsmentnek vagy ügynökségnek, amiben leírom, mit szeretnék. Részletesen taglalom a helyszínt, az esemény hozzávetőleges idejét, az értékesíthető jegyek számát, a szálláshelyeket és hasonlókat.

Továbbá teszek egy ajánlatot a gázsira. Nem kérdezek, hanem ajánlatot adok.

Ha meg sem közelíti az általuk elképzelt összeget, könnyen meglehet, hogy nem is válaszolnak. Ha megközelíti, akkor lehet, hogy elfogadják, ha egyéb feltételek is teljesülnek (időpont, riderekbe foglalt feltételek, ésatöbbi), de semmiképp sem fognak alkudozni.

László azt mondta, hogy ha nem jön össze a pénz, hívassam meg Larát a MÜPA-val. Bennük van elég potenciál. De, ha mégis össze tudom rakni a koncertet, ő biztosan eljön megnézni. Továbbá felajánlotta, hogy bármikor áll rendelkezésemre, segít szívesen. Ha úgy érzem, elakadtam, vagy csak attól tartok, hogy valaki be akarna csapni (úgy hangzott, ez azért megesik a szakmában), hívjam őt bátran. Ez persze jól esett, de ezt a cseppnyi jót sajnos agyonnyomta a hirtelen jött keserűség: nem valószínű, hogy meg tudom csinálni?

Aznap éreztem először azt, hogy talán nem fog összejönni.

Miközben épp erősen sajnáltam magam, egy pohár bor társaságában megnéztem Lara egyik orosz fellépését. Két dal között angolul beszélt a közönséghez, így én is értettem belőle valamit. Megkérdezte, vajon milyen arányban kell jó és rossz dolgokat csinálnunk az életben: 50-50, 40-60, vagy esetleg 30-70? Szerinte elég rossz az arány, de ha csak a jóra figyelünk, torzíthatjuk a jó javára. Elérhetünk bármit, amit csak akarunk, csak küzdjünk érte és semmiképp ne adjuk fel!

Bármit! Nézzetek meg engem! - mondta viccesen Lara.

Közhely, mégis ott, akkor ez volt a legjobb dolog amit hallhattam. Meglepő volt a váratlan és egyben kissé paradox helyzet, hogy éppen az az ember ad nekem lelki fröccsöt, akinek elérhetetlensége miatt pocsékul érzem magam. Egyfajta jel volt ez számomra, hogy pont aznap este, éppen azt a videót néztem meg.

komment

Segíts egy like-kal. Sokat jelent!

Kommentek

A bejegyzés trackback címe:

https://larafabianbudapesten.blog.hu/api/trackback/id/tr85822171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.


A blog angol nyelven is!

A koncert szervezését követheted angol nyelven is itt. Lájkold az angol blog Facebook oldalát, ezzel is segíted a koncert létrejöttét.

Ismerd meg Larát!

Kevesen ismerik Magyarországon ezt a kivételes énekesnőt. Itt találsz róla néhány érdekességeket.

 

süti beállítások módosítása