Lara Fabian Budapesten
Egy koncertszervezés története

Mi ez az egész?
2014 okt. 15

Olvasói levelek a blogon: a szobalány, Palya Bea és a francia énekesek

A blogon keresztül számos megkeresést kaptam tőletek, támogató leveleket, biztatást és sok erőt. Kissé csapongva kiemelnék ezek közül néhányat, hogy lássa mindenki, milyen jó közösség gyűlt össze itt, és hogy Lara Fabian, meg ennek a koncertnek az ügye mennyire megmozgatja az embereket.

Én vigyázok a szobák tisztaságára szobalányként

Egyik késő esti órában épp egy posztot pötyögtem a gépembe, amikor kaptam egy e-mailt. Árvácska (a levél írója) arról tájékoztatott, hogy ő az egyik neves budapesti szállodában dolgozik szobalányként, és takarítás közben rendszeresen Lara dalait hallgatja. Gyakran olvassa a blogot, és egyik nap az jutott eszébe, megkérdezi a feletteseit, támogatnák-e a kezdeményezésem Lara és stábja elszállásolásával. A válasz pozitív volt. Amint megtudom a pontos részleteket, megbeszélhetem a vezetéssel, mit tudnak hozzátenni az ügyhöz.

Fantasztikus! Az ember nem is gondolná, mikor és honnan érkezhet segítség. Az efféle igazi, mély emberi gesztusok teszik azzá ezt a szervezést ami: csodává.

Már a múltkor is néztelek, vajon tényleg te vagy az?

Van egy kedvenc helyem a városban, ahol gyakran megfordulok. Egy kávézó, ahol imádnivaló emberek dolgoznak és nekem már lassacskán saját vackot tartanak fenn az egyik sarokban. A napokban épp Janival - a tulajdonossal - beszélgettem, amikor észrevettem, hogy egy hölgy kijött a mellette lévő üzletből és feltűnően várta, hogy befejezzük végre a beszélgetést. Nehéz volt nem észrevenni. Hamarosan Sára - Jani kolléganője - bemutatott a hölgynek, aki elmondta, hogy most tudta meg Sárától, hogy én írom a Larafabianbudapesten blogot. Márpedig ő nagy Lara rajongó és oda van azért, amit csinálok. Állati zavarba jöttem, de mi tagadás ugyanennyire jól is esett a dolog.

Sok sok szeretettel: Bea

A blog kezdetén Ádámmal kitaláltuk, hogy nem lenne rossz egy videós posztsorozat. Aztán Tominak elmeséltem, hogy Palya Bea szereti Lara Fabiant, és jó lenne őt a blog mellett tudni, valamint felkérni egy felvételre. Nemsokkal később Bea menedzserével, Rékával beszélgettem, de Bea hosszú ideig külföldön volt, és egyébként is még igencsak gyerekcipőben járt a kezdeményezés. A hirtelen felvetett együttműködés ilyen módon elmaradt.

Eltelt jónéhány hónap azóta. Néhány napja pedig kaptam egy levelet Rékától, majd tegnap Beától is. Nem felejtettek el, sőt! Azt mondják nagyon drukkolnak nekem. Olyan kedves és melegséggel teli üzenetet küldtek, hogy teljesen levettek a lábamról. Nagyon jól esett, hogy nem vagyok elfelejtve.

Réka átküldött nekem egy fantasztikus videót, ahol Bea Csemer Boggie-val énekli a Tu es mon autre című dalt, nem is akárhogyan. Ezt a dalt eredetileg Rick Allison és Lara Fabian írták és adták elő közösen. Később Lara Maurane-nal is többször énekelte, ennek hangulatát nagyon átadja Bea és Boggie közös dala.

Nézzétek:

Thank you for your support

A Twitteren kicsit más a módi, mint a Facebookon. Ott valahogy nincs annyi kötelem, és pergőbb a kommunikáció.

Nemrég megjelent Lara Mustafa Ceceli-vel készített duettje a Make me yours tonight. A dalt két zeneszerző írta: Anthony James és Yiorgos Bellapaisiotis. Néhány Tweet után Yiorgos megjelölt ismerősnek és egy jó hangulatú beszélgetést folytattunk, aminek során megköszönte, hogy 4000 magyar rajongó elé tártam az új produkciót.

Később Yoann Fréget jelölt ismerősnek, aki egy-két hete énekelte Larával az On se retrouvera című dalt. Nemsokkal később üzenet is érkezett tőle.

Egy szintén ismert francia énekes, Pascal Obispo, és néhány (sajnos számomra ismeretlen előadó is követi már a tweetjeim. Talán lassacskán külföldön is felfigyelnek rám.

komment

Segíts egy like-kal. Sokat jelent!

Kommentek

A bejegyzés trackback címe:

https://larafabianbudapesten.blog.hu/api/trackback/id/tr336796869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.


A blog angol nyelven is!

A koncert szervezését követheted angol nyelven is itt. Lájkold az angol blog Facebook oldalát, ezzel is segíted a koncert létrejöttét.

Ismerd meg Larát!

Kevesen ismerik Magyarországon ezt a kivételes énekesnőt. Itt találsz róla néhány érdekességeket.

 

süti beállítások módosítása