Lara Fabian Budapesten
Egy koncertszervezés története

Mi ez az egész?
2014 okt. 30

Nyerd meg Lara legújabb cédéjét!

Lara prágai koncertjén Pannával az első sorban ültünk. A jegyek ide, úgy 51.000 forintba kerültek fejenként, de nem bántam meg. A koncert kihangosítása nagyon jó volt, és bár nem középen ültünk, minden hang jól szólt. A vizuális élményről és Lara gyakori szemkontaktusáról nem is beszélve.

azRA4.jpg

Mielőtt helyet foglaltunk volna odajött hozzánk egy hosztesz, és felpasszírozott a csuklónkra valami csillogó karszalagszerűséget. Ez mellesleg fenemód szúrt a koncert alatt, és szerintem néhány hölgyrajongó simán lerendezte vele a nejlonharisnyáját. Otthon pedig csak ollóval lehetett tőle megszabadulni, de biztosított számunkra egy kis VIP fogadást a koncert után, ahol mindent ingyen lehetett fogyasztani. Gusztusos kis falatokat, finom pezsgőt és egyéb nyalánkságokat hordtak mosolygós lányok, a trécselő Veri Important Perszönök között, akik igen jókedvűen zsizsegtek a meglepetésfogadáson.

Amikor megkaptuk a karszalagot, kaptunk még egy-egy szatyrot is, amiben mindenféle prospektusok, remek kenceficék voltak hölgyeknek, valamint egy Lara Fabian cédé. Erről előre nem szóltak semmit. Lehet, hogy csak én nem vettem észre valami előzetes tájékoztatásban, de szerintem nem volt róla szó, szóval titok volt. A Titok, mellesleg ez a címe a cédének is, amit kaptunk: Le Secret

Nagyon örültem neki, mert bár nekem megvan már, de apukámnak rég meg akartam venni. Csak nem volt lelkierőm végigvárni a cirka hat hetes procedúrát, míg megkapom a megrendelést. Így viszont meglephetem én is őt, ahogy engem megleptek a szervezők. Ezúton is szeretném megöszönni Larának és a BTL Agency-nek is.

Mivel viszont Panna is kapott egy lemezt, lett egy többletünk. Nem kellett sokáig törnöm a fejem, hogy mihez kezdjek vele. Azonnal ti jutottatok eszembe. Szeretném felajánlani nektek ezt a lemezt, de nem csak úgy bedobom közétek, hogy a legmagasabb elkaphassa.

Küldjétek el e-mailen, hogy melyik évben jelent meg Lara Fabian Le Secret című lemeze.

A megfejtéseket nevetekkel együtt erre az email-címre küldjétek. A helyes megfejtők között kisorsolom a cd-t véletlenszám-generátorral.

Mindenki csak egyszer vehet részt a játékban! A nyertesnek pedig postán elküldöm a lemezt.

Akarom a titkot!

Nem kötelező, de én nagyon örülnék, ha a nyertes lefényképezné magát a cédével és hozzájárulna, hogy ezt a fotót közzétegyem itt a blogon.

Kíváncsi vagyok, hányan akarjátok a titkot. Jó játékot!

komment

Segíts egy like-kal. Sokat jelent!

Kommentek

A bejegyzés trackback címe:

https://larafabianbudapesten.blog.hu/api/trackback/id/tr806845891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.


A blog angol nyelven is!

A koncert szervezését követheted angol nyelven is itt. Lájkold az angol blog Facebook oldalát, ezzel is segíted a koncert létrejöttét.

Ismerd meg Larát!

Kevesen ismerik Magyarországon ezt a kivételes énekesnőt. Itt találsz róla néhány érdekességeket.

 

süti beállítások módosítása