Lara Fabian Budapesten
Egy koncertszervezés története

Mi ez az egész?
2016 okt. 11

Egyszercsak újra itt

Hahó! Van ott valaki? Fogalmam sincs, hogy mi van, ha az ember közel hat hónapig nem ír semmit egy blogra. Ádám úgy fogalmaz, hogy a blog ilyenkor már halott. Szóval kopogtatok, hátha mégis válszol majd valaki.


Jóideje nem jelentkeztem be, ami egyébkéknt teljesen érthető, hiszen az oldal címe: Lara Fabian Budapesten. És hát ugye, Lara itt volt Budapesten. És jó volt, szóval küldetés teljesítve. Sokáig nem is gondoltam újra a koncertekre és a zenére úgy, ahogy Lara kapcsán tettem. Most azonban újabb érdekes dolog történt velem. Egy kedves barátom Gyetvai Péter felhívott nemrég és megkérdezte, van-e kedvem elkísérni az együttesét Brüsszelbe egy fellépésükre.

Jaj! Nagyon örültem az ötletnek és kaptam is rögtön az alkalmon.


Peti egy szuper zenésznégyes, a Four Bones Quartet egyik tagja, akik sajátos módon ötvözik a konzervatóriumban Zeneakadémián tanultakat a modern kor gépzenéjével, vagy akár balkáni népdalokkal. A freestyle stílus mögött tehát sokezer Bach, Brahms és számos más komolyzenei darab szolgáltatja az alapot. Mindezt harsonán tolják. Négy harsonán! Hatalmasat szól egy-egy koncertjük. Amikor megismertem Petit és elmesélte, mit is csinálnak, őszintén szólva el sem tudtam képzelni miről karattyol nekem. Aztán elmentem egy koncertre.

 
A Gödörben volt a koncert, amitől nem nagyon tudtam mit várjak. Egy Bocskor Bíborka nevű énekeslánnyal (Magashegyi Underground) Básits Brankával (Bocskor Bíborka a holnap esti fellépésen lesz a színpadon), Kovács Tomi perkással és egy Mac Pro-val fűszerezték a produkciót, ami bizony finoman szólva sem tett rosszat neki. Eleinte kicsit féltem tőle, de aztán nagyon kikerekedett és tényleg rohadt jó lett a teljesen egyedi performasz. Most megint valami hasonló produkcióval megyünk Brüssszelbe és jó érzés ideírni, hogy én is velük tartok!


Még nem tudom pontosan miben is fogok tudni segíteni a srácoknak, de megpróbálok összehozni valamit. És már megint Brüsszel. Hát nem különös?


Október 22-én indulunk a fiúkkal a Belga fővárosba, ahonnan talán írok majd egy kis helyszíni beszámolót is. Ha addig kíváncsiak vagytok a csapatra, megnézhetitek őket élőben Holnapután este a Bálnában. Én ott leszek.


A közelgő koncertről bővebben: www.cafebudapestfest.hu/program?id=80523

14079474_1792595824353018_3767110007694438742_n.jpg

 

komment

Segíts egy like-kal. Sokat jelent!

Kommentek

A bejegyzés trackback címe:

https://larafabianbudapesten.blog.hu/api/trackback/id/tr8911797137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.


A blog angol nyelven is!

A koncert szervezését követheted angol nyelven is itt. Lájkold az angol blog Facebook oldalát, ezzel is segíted a koncert létrejöttét.

Ismerd meg Larát!

Kevesen ismerik Magyarországon ezt a kivételes énekesnőt. Itt találsz róla néhány érdekességeket.

 

süti beállítások módosítása