Lara Fabian Budapesten
Egy koncertszervezés története

Mi ez az egész?
2013 nov. 09

Segítség a kommunikációban

Szűcs Ádám, főállású blogger biztosít a segítségéről, hogy beindítja ezt az oldalt - egyelőre csak fejben. Neki köszönhetitek a Lara Fabian Budapesten blog mostani arcát és formáját, és ő segít nekem jól megfogalmazni az élményeimet.

Mivel éhes voltam, felhívtam Ádám barátomat, abban reménykedve, hogy ő is az. Az volt, naná. Ádám az Egy nap a városban blog, valamint az Appleblog egyik alapítója. Munkája miatt Ádám jobbnál jobb kajálós helyeket ismer Budapesten, de most kivételesen én adtam tippet. Állati büszke voltam ezért magamra, de persze ő már ismerte.

Beültünk egy jó kis vietnami étterembe Budán, ahol evés közben elmeséltem neki az ötletemet. Sosem felejtem el az ábrázatát, és amit akkor mondott. Azt kérdezte:

De hogy gondoltad ezt? Vannak a koncertszervezők a világban, és vagyunk mi. Nekünk ehhez semmi közünk!

Közben evett tovább, és megállás nélkül fényképezett, köztük engem is (szakmai ártalom):

P1180052_2.JPG

Aztán, amikor részletesebben elmeséltem, Ádám egészen elkalandozott. Révetegen bámult egy pontra valahol a kajámban, majd egyszercsak azt mondta: oké, de kell erről egy blog, mert ez egy jó történet, egy erős sztori, és mindenki szeretni fogja. Először nem értettem, mire lenne ez jó, ennek ellenére odáig voltam attól, hogy mást is lelkesít az ötletem.

Később elmagyarázta, hogy ez a blog sok mindenre jó lesz. Egyrészt nem leszek egyedül a harcommal, sokan tudnak szurkolni nekem, ami erőt ad. És nem csak a Lara Fabian-rajongók, hiszen sokakat érdekelhet, hogyan lehet leszervezni egy koncertet egy világsztárral Budapesten úgy, hogy a szakma még csak hírből sem hallott az emberről. Másrészt azt mondta, a blog angol nyelvű verziójával eljuthatok az énekesnőhöz, a menedzsmentjéhez, akik nem egy kezdő pojácának gondolnak majd, hanem látják, mit tettem eddig, hogy eljussak hozzájuk.

Ádám a nyakamba rakott egy csomó feladatot és vele együtt egy rakás félelmet is a bloggal kapcsolatban. Ezzel egyidejűleg pedig a saját nyakába vette az egésznek a szervezését. Neki köszönhetitek a Lara Fabian Budapesten blog mostani arcát és formáját, és ő segít nekem jól megfogalmazni az élményeimet. Ráadásul azt mondja, rendkívül élvezi, szakmai kihívás neki a dolog. Zseniális pacák!

komment

Segíts egy like-kal. Sokat jelent!

Kommentek

A bejegyzés trackback címe:

https://larafabianbudapesten.blog.hu/api/trackback/id/tr585821232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.


A blog angol nyelven is!

A koncert szervezését követheted angol nyelven is itt. Lájkold az angol blog Facebook oldalát, ezzel is segíted a koncert létrejöttét.

Ismerd meg Larát!

Kevesen ismerik Magyarországon ezt a kivételes énekesnőt. Itt találsz róla néhány érdekességeket.

 

süti beállítások módosítása