Lara Fabian Budapesten
Egy koncertszervezés története

Mi ez az egész?
2013 dec. 16

Ugyanarra vágyunk Palya Beával

Egy cikkben ráakadok Palya Bea nagy álmára, és rájövök, egyet szeretnénk. Lenne kapcsolatom a művésznőhöz, de inkább saját erőből, protekció nélkül próbálom vele megszerettetni az ötletemet. Megkérném, hogy üzenjen a blogon keresztül Lara Fabiannak.

Nemrég olvastam egy rövid kis cikket a 168 órában, ahol néhány hazai hírességtől azt kérdezik, vajon milyen Magyarországot akarnak? Bea ezt válaszolta:

Én az egyes emberben hiszek. Így hát a magyar jövőről gondolkodván azt kívánom minden egyes magyar embernek, hogy nézzen magába, és nézze meg, mit talál. És játszadozzon el az ott fellelt dolgokkal. Hogyha esetleg a kéz mutatóujja dühösen mások felé mutat, akkor annak a kéznek a csuklóját szelíden fordítsa meg száznyolcvan fokban, míg az a mutatóujj a saját szíve felé nem mutat. És akkor jöhetnek a kérdések.

Én azt tapasztalom, ez a legjobb út.

Persze kívánhatnék még magyar tengerpartot, fele ilyen hosszú telet, és azt, hogy még több jó magyar dalíró legyen, és végre Dulce Pontes, Noa és Lara Fabian is koncertezzen itt. De most az első kívánságomat fontosabbnak érzem.

Én az egyik kívánságát szívesen teljesítem a művésznőnek - gondoltam.

Megpróbálom megkeresni, hátha tud valami okosat mondani, és hátha felvehetünk vele is egy videoüzenetet. Tomi erre elmesélte, hogy ő ismeri Beát, sokat dolgoztak együtt. Eszembe is jutott, hogy nemrég volt Gyertvai Peti barátom zenekarának, a Four Bones Quartetnek a jubileumi koncertje a BMC-ben, amin Bea is énekelt, Tomi pedig ütötte az ütőket. Beának pedig korábban volt egy zenekara, ahol Tomi volt a perkás. Ez volt a Folkestra.

Tomi jobbközépen lapul:

Folkestra+_200.jpg

forrás: last.fm

Azonban mindketten úgy láttuk, sokkal szimpibb és őszintébb, ha egyenesen én keresem meg Beát. Így hát írtam neki, pontosabban csak a menedzsere - Bodnár Réka - címére, hogy ugyan magyar tengerpartot nem tudok csinálni, és még csak a telet sem tudom felére rövidíteni, de jelenleg azon vagyok, hogy valahogy elhozzam Lara Fabiant Magyarországra egy koncertre. Az elérhetőségeket egyszerűen a palyabea.hu-ról olvastam ki.

Egyszer belekóstolhattam Bea közvetlenségébe, amikor a kisfiam úgy két éves korában rajongója lett. Marcim a legkevésbé gyerekeknek szóló cd-jére kattant rá: a Psyché című album lett a kedvence. Ez Weöres Sándor szinte már-már a tudathasadásig visszavezethető, csodálatos verseiből összeállított mű, melyet az író Lónyai Erzsébet néven írt. Finoman fogalmazva a mű szexuálisan erősen túlfűtött. A női szemszöget pedig olyan erővel ragadta meg a költő, hogy az ember beleborzong ha olvassa. A cd-t egy könyvvel együtt vettem meg, és agyonhallgattam, agyonhallgattuk a fiammal.

Szóval Marci - és persze egy kicsit apa - rajongása miatt elmentünk Kapolcsra a Művészetek Völgyébe. Ott ugyanis volt egy remek kis Palya Bea Udvar.

kDSC_6118.jpg

forrás: irodalmijelen.hu

Ez egy egyszerű vidéki ház még egyszerűbb udvara volt, aminek a végében egy kis kávézós, koncertes hangulatot építettek a szervezők. Bea pedig az emberek között lófrált, gyakran csak úgy mezítláb, a porban. Énekelt, tornázott, táncolt, dumcsizott velünk. Élt. Marcival és velünk is lenyomott egy cirka 15 perces beszélgetést. Örömből, nem protokollból. A cikket olvasva, és a menedzserének írva ez is eszembe jutott.

komment

Segíts egy like-kal. Sokat jelent!

Kommentek

A bejegyzés trackback címe:

https://larafabianbudapesten.blog.hu/api/trackback/id/tr365821765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.


A blog angol nyelven is!

A koncert szervezését követheted angol nyelven is itt. Lájkold az angol blog Facebook oldalát, ezzel is segíted a koncert létrejöttét.

Ismerd meg Larát!

Kevesen ismerik Magyarországon ezt a kivételes énekesnőt. Itt találsz róla néhány érdekességeket.

 

süti beállítások módosítása