Lara Fabian Budapesten
Egy koncertszervezés története

Mi ez az egész?
2014 már. 17

Egy koncertszervezés története

Domsa Mihály vagyok, 33 éves. Budapesten, a XI. kerületben élek feleségemmel és két gyermekemmel.

És elhatároztam, hogy szervezek egy koncertet Lara Fabiannak Budapestre.

Nem mintha valaha is szerveztem volna koncertet bárkinek, egészen mással foglalkozom. Azonban 2013 nyarán, amikor először meghallottam Lara Fabian hangját a hangfalakból, valami megváltozott. Hónapokkal később jöttem rá, hogy mi.

Akkor még fogalmam sem volt róla, ki ez az énekesnő. Sőt, azt sem tudtam, mit énekel, ugyanis egy kukkot sem beszéltem franciául (azóta jól haladok). Elkezdtem azonban egyre több dalát meghallgatni, egyre többet megtudni róla és a munkásságáról. Nem sokkal később már a jegyvásárló oldalakat bújtam, hogy melyik országba utazzak a családommal a következő koncertjeinek egyikére. Közben azon kezdtem el gondolkozni, miért nem jön Magyarországra koncertezni? Itthon miért ismerik ilyen kevesen a nevét? 

Ekkor éreztem meg, hogy nekem van feladatom ezzel. Nekem kell elhívni Lara Fabiant Budapestre, hogy jobban megismertessem az országgal ezt a fantasztikus előadóművészt! Számomra teljesen őrült, valóságtól elrugaszkodott ötlet volt koncertet szervezni, hiszen soha nem csináltam ilyet, de megtetszett ez a gondolat. Elkezdtem beszélni erről másokkal is, és úgy láttam, hogy a lelkesedésem átragad rájuk. Úgy éreztem, hogy mindenki támogat, és segíteni akar, és azt is megéreztem, hogy sikerülni fog. Ha ennyien vannak mellettem, sikerülni fog.

Ettől a feladattól jobban érzem magam, úgy érzem, megtaláltam, amit kerestem. Egy olyan küldetést, ami többről szól, mint amit magamnak korábban szántam. Természetesen soha nem merült fel számomra, hogy ez üzlet. Arra gondoltam, hogy ha nullára kijön a dolog, már nagyon fogok örülni. Ha egy kicsit ráfizetek, az sem nagy baj. A szervezésért pedig nem is fogadnék el fizetséget, hiszen ez lett a hobbim, vagyis inkább a szenvedélyem.

Egy olyan célt tűztem magam elé, aminek az elérése józan ésszel elgondolva lehetetlennek tűnik. És én mégis véghezviszem. És ezzel megmutatom mindenkinek, hogy lehet nagyokat álmodni. Csak sokat kell dolgozni érte, hogy megvalósuljon.

A blog erről a munkáról szól. Hogy hogyan érheted el, amire vágysz. És hogy milyen fantasztikus emberekkel találkozol útközben, olyanokkal, akik őszintén és szívből segítenek neked. Mert te is így állsz hozzá ahhoz, amit elterveztél.

A blog mindenkinek szól, nem csak Lara Fabian rajongóinak.

Hogy kik támogattak ebben a munkában? Itt megnézheted (a lista folyamatosan frissül).

Milyen eredményeket értem el a koncert szervezésében? Ide gyűjtöttem ki ezeket.

Ki Lara Fabian, és miért különleges énekesnő? Ide töltöm fel ki a kedvenc videóimat, interjúkat vele kapcsolatban.

Az oldalon megjelent hirdetéseket a blog.hu szervezi, én nem teszek ki reklámokat, és nem is profitálok ebből.

Címkék: undefined
komment

Segíts egy like-kal. Sokat jelent!

Kommentek

A bejegyzés trackback címe:

https://larafabianbudapesten.blog.hu/api/trackback/id/tr305813301

A blog angol nyelven is!

A koncert szervezését követheted angol nyelven is itt. Lájkold az angol blog Facebook oldalát, ezzel is segíted a koncert létrejöttét.

Ismerd meg Larát!

Kevesen ismerik Magyarországon ezt a kivételes énekesnőt. Itt találsz róla néhány érdekességeket.

 

süti beállítások módosítása