Lara Fabian Budapesten
Egy koncertszervezés története

Mi ez az egész?
2014 máj. 12

Személyesen Lara Fabian dalszerzője segített - Janey Clewer

Rettentően nyomasztott, hogy eddig nem kaptam választ a Lara Fabiant Budapestre invitáló levelemre, amit a hivatalos weboldalon keresztül küldtem el. Felkészültem ugyan, hogy sokáig is tarthat a dolog, de ennél kevesebb várakozási időre számítottam. Persze azóta újraküldtem már a levelet, de nem akartam nagyon erőszakoskodni, nehogy többet ártsak vele, mint használjak. Így is van rá esély, hogy Lara, vagy a producere beletúr majd a hajába és felkiált: "Isten mentsen a dilettánsoktól! Főleg, ha ilyen lelkesek."

Tekintélyes előítélet-csomagot kell kinulláznom Larában és munkatársaiban velem kapcsolatban, hisz pontosan látják, hogy nem vagyok profi koncertszervező. Ádám definíciójával élve persze profi vagyok, hiszen szerinte a profizmus mást jelent. Egyelőre tehát csak úgy magamban gyötrődve vártam a csodát.

Egyik este kicsit tovább dolgoztam, mint szoktam, és ahogy az ilyenkor lenni szokott, most is zenét hallgattam közben a Youtube-on. Egy 2010-es koncertjén Lara arról mesél a közönségének, hogy amikor dalt ír, milyen inspirációi és mély érzelmei vannak.

Példaként elmeséli, hogy egyik este, amikor hazaért fáradtan és elcsigázottan, egy e-mail várta őt Janey Clewertől, aki a Bambina című dalt írta. Janey egy újabb melódiát küldött Larának, amitől - ahogy a videóban is hallható - elragadták az érzelmek és szövegírásra ihlették őt. Ezután elénekelte az azóta már ismert Le Secret című új albumán szereplő csodálatos dalt, a Mirage-t.

Ugyan nagyon szeretem ezt a dalt, most mégis azon akadtam fenn, amit Lara előtte mondott: “Egyik este, amikor fáradtan hazaértem, e-mailen kaptam egy csodás dalt Janey Clewertől”. Azonnal felzúgott a gépezet a fejemben. Tehát a dalszerző közvetlen kapcsolatban áll Larával. Erre eddig nem gondoltam…

Számos Janey tollából származó dalt ismerek, és valamiért azt éreztem, hogy akiből ilyen gyönyörű dallamok tudnak felszakadni, biztosan szívesen segít nekem, ha tud. Nem sokat gondolkoztam. Azonnal rákerestem az interneten Janey Clewer-re:

IMG_0288.jpg

Ezután a weblapján lévő címre küldtem egy e-mailt:

Koncertet szervezek Lara Fabiannak Magyarországra. Nemcsak a koncert, hanem maga a szervezés is rendhagyó, itt talál néhány részletet erről: www.larafabiantohungary.com

 

Korábban megpróbáltam elérni Lara Fabian ügynökségét a hivatalos weboldalon keresztül, de ennek már több hete, és még mindig nem jött válasz. Nem tudom, mi ilyenkor a teendő - mint a blogomról kiderül, nem vagyok professzionális koncertszervező, noha a koncertet profik segítségével valósítom meg. 

 

Mit gondol, tudna segíteni abban, hogy elérjem Lara Fabiant?

Néhány órával később Janey válaszolt nekem. Azt írta elküldi Lara producerének és asszisztensének a levelem, hogy ha érdekes nekik, fel tudják velem venni a kapcsolatot.

Fantasztikusan éreztem magam, mert tudtam: végre célba ért a levelem. Tegnap egész nap az járt a fejemben, hogy vajon mit szólnak majd hozzá, felveszik-e velem a kapcsolatot? Este Ádámmal munkamegbeszélést tartottunk, ami végül pezsgőzésbe fulladt, tehát rendesen ellazultunk mindketten. Így könnyen ment az agymenés, és sokat feszegettük ezt a témát, de a találgatáson kívül újfent nem sok maradt nekünk. Ma reggel viszont egy újabb e-mail fogadott Janey-től. Nekem persze nem dalt küldött, mint Larának, de fantasztikus hírt közölt velem:

Nemrég beszéltem Lara asszisztensével aki azt mondta, hamarosan felveszik veled a kapcsolatot! :) Sok sikert!

IGEN!!!

Köszönöm szépen Janey Clewer! Az első akadály letudva. Most drukkoljatok, hogy igent mondjanak!

komment

Segíts egy like-kal. Sokat jelent!

Kommentek

A bejegyzés trackback címe:

https://larafabianbudapesten.blog.hu/api/trackback/id/tr426143145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.


A blog angol nyelven is!

A koncert szervezését követheted angol nyelven is itt. Lájkold az angol blog Facebook oldalát, ezzel is segíted a koncert létrejöttét.

Ismerd meg Larát!

Kevesen ismerik Magyarországon ezt a kivételes énekesnőt. Itt találsz róla néhány érdekességeket.

 

süti beállítások módosítása