Lara Fabian Budapesten
Egy koncertszervezés története

Mi ez az egész?
2014 jún. 05

Nem elég egy ígéret, kell róla a papír

Biztosan kíváncsiak vagytok, hol tart most a levelezés Lara Fabian menedzserével. Egyelőre ott tartunk, hogy ő elmagyarázta, hogyan zajlanak a dolgok náluk, én pedig bemutattam a magyarországi helyzetet. A tényt, hogy a MÜPA csak 1300 ember tud befogadni, ha szimfonikusokkal és hangosítással számolunk, valamint hogy az összbevétel 36 százalékát minden további nélkül utalnunk kell adóra és jogdíjra. 27 százalék ÁFA és 9 százalék Artisjus.

A MÜPA ennek ellenére a kezdetek óta ott él a fejemben helyszínként. Akarom, hogy ott legyen. Annyira komolyan számoltam velük, hogy szerettem volna a válaszleveleimben is nyomatékosítani ezt, úgyhogy felhívtam a segítőimet, mit tanácsolnak. A MÜPA-tól ugyanis legutóbb nem kaptam egyértelmű nyilatkozatot arra vonatkozóan, hogy tervezhetek-e velük, vagy sem, és nem vághattam oda Laráéknak holmi félinformációkat.

Először felhívtam Ősz Gábort. Ő mindig kerek perec megmondja, mit kell tennem. Most ezt:

Szerezz egy befogadó nyilatkozatot tőlük! Ennél nem nagyon kellhet több egyik menedzsernek sem. Már ami a helyszínt illeti, persze.

Gábor szívesen adott volna valami elérhetőséget a MÜPA-hoz, de ő a komolyzenei koordinátorral áll kapcsolatban, aki nem igazán kompetens a könnyűzenében. Azt javasolta, hívjam vissza Kissgét és szerezzek tőle valami elérhetőséget, hisz nekik már volt koncertjük feleségével, Szekeres Adriennel a MÜPA-ban. Mielőtt azonban ezt megtettem volna, még feltettem neki a másik fontos kérdést:

Még mindig úgy gondolod, hogy ti, vagyis a Győri Filharmonikus Zenekar fogja kísérni Larát a koncerten?

Kicsit kellemetlen volt feltennem ezt a kérdést, hiszen legutóbb Gábor egy erős kézfogással megtoldva a leghatározottabban kijelentette, ők szeretnének zenélni a koncerten. Én azonban ezt így nem írhatom meg a válaszlevelemben, pont arról beszélgetünk, hogy szeretnék prezentálni valami kézzel foghatót is Laráéknak.

Hálistennek nem kellett sokáig feszengnem, mert Gábor ebben is nagyon gyakorlatias volt. Biztosított afelől, hogy nagy örömmel jönnek, számíthatok rájuk, majd küldött nekem egy aláírt szándéknyilatkozatot.

Aztán jött megint Kissgé. Hát persze, hogy tudott segíteni. Imádom ezt a pasast! Nem is azért, amit tesz értem, hanem ahogyan teszi azt. Lelkesen, nagy szívvel. Felhívta nekem a MÜPA könnyűzenéért felelős koordinátorát, Nikolettet (remélem jól írtam a státuszát) és elmesélte neki, mi is fortyog a fazekamban. Nikolett azt mondta, tetszik neki az ötlet, mert ő is szereti Larát. Én is felhívtam a hölgyet és megbeszéltük, hogy követve a protokollt, írjak egy levelet ezzel a kéréssel és ő megteszi, ami tőle telik.

A levél elment, és nemrég megkaptam a MÜPA hivatalos, pozitív válaszát is.

Persze még nem tudtunk időpontról egyeztetni, hiszen itt még nem tartunk Lara menedzsmentjével, így van még mit egyeztetnünk ahhoz, hogy valóban be tudják fogadni a koncertet. De most már nem csak egy elképzeléseket pufogtató ismeretlen budapesti fickó vagyok, hanem vannak a kezemben papírok.

old-pen-paper-KrissSzkurlatowski.jpg

Tudom, bürokratikusan hangzik, de higgyétek el, Brüsszelből ezt fontos látni.

komment

Segíts egy like-kal. Sokat jelent!

Kommentek

A bejegyzés trackback címe:

https://larafabianbudapesten.blog.hu/api/trackback/id/tr866281374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.


A blog angol nyelven is!

A koncert szervezését követheted angol nyelven is itt. Lájkold az angol blog Facebook oldalát, ezzel is segíted a koncert létrejöttét.

Ismerd meg Larát!

Kevesen ismerik Magyarországon ezt a kivételes énekesnőt. Itt találsz róla néhány érdekességeket.

 

süti beállítások módosítása