Lara Fabian Budapesten
Egy koncertszervezés története

Mi ez az egész?
2014 sze. 03

Megcsikordulnak a fogaskerekek, a gépezet újra működésbe lép

Eltelt néhány hét, mióta legutóbb hírt adtam a fejleményekről. Én is kivettem a részem a rám szabott nyárból, és ha rövid ideig is, de csak a családé voltam egy nyaralás erejéig. Semmi munka, semmi telefon, semmi internet. Nem is volt olyan rossz. Persze az utolsó napokban már rendesen be voltam sózva. Vártam már, hogy újra foglalkozhassak a hűtlenül kispadra ültetett álmommal.

Meg kell hagyni, a kipihent agy valóban szabadabban szárnyal, mint túlhajszolt és kisajtolt állapotában. Nekem is eszembe jutott néhány új ötlet, Kissgével is kiötöltünk egysmást, szóval kellett egy kis lazítás.
Eleinte ugyan más volt a terv, mégis valahogy úgy alakult, hogy Pannával elmegyünk októberben Lara prágai koncertjére. Ha pedig ott leszek, úgy érzem mindenképp át kell adnom a névjegyem Larának. Persze-persze, már megvan a kapcsolat hozzá, hisz Pierre-rel tárgyalásban vagyok, ez azonban nem jelenti azt, hogy Lara tudna a kezdeményezésemről. Eddig semmilyen konkrét jelét nem adta ennek, tehát sajnos bizonytalan vagyok ebben. Viszont nagyon csiklandozza a kíváncsiságom, vajon mit szólna ehhez az egészhez ő maga.
Pierre-nek egyelőre nincs túl sok oka kiemelni engem a rajongók táborából, és vázolni Larának a helyzetet. Sőt, ha nyélbe ütöm a koncertet, akkor sem lenne túl sok lehetőségem Larával beszélgetni. 
Szóval elkezdtek csapongani a gondolataim.
575701_522695054438663_2134650945_n.jpg
Ruha. Az egyik interjúban Lara igen előkelő helyre sorolta Karl Lagerfeldet. Már persze, ami a divattervezők listáját illeti. Rögtön arra gondoltam, hátha sikerül valahogy rávennem Lagerfeldet egy fellépőruha tervezésére, aminek a skicceivel aztán érdekes olvasmány lehet a levelem Lara számára. Eszembe jutott egy ismerősöm, aki munkája révén könnyedén kapcsolatot teremthet köztem és a neves divattervező között. Fel is hívtam Andrét, aki vidáman közölte velem, az ötlet zseniális, de nem ártana még hozzá egy táska pénz is, anélkül ugyanis szerinte nála erre semmi esélyem. Hittem neki, szóval ötlet a süllyesztőbe. Viszont számításba jöhetnek nemzetközi szinten szerényebb, hazai viszonylatban viszont nagy nevek, akik fantasztikusak lennének. Ezt alaposan ki kell dolgoznom.
Saját dal. Beszélgettem Kissgével. Elmeséltem neki minden őrült ötletemet, aminek nagy részén marha jól mulattunk mindketten, de az egyik szöget ütött Gábor fejébe. Majd kicsit tovább fejlesztette, és felvetette, hogy ő szívesen írna Larának egy-két dalt. Hátha beleszeret valamelyikbe, és ki tudja, még lehet is belőle valami. Ezen aztán rendesen elkattogtunk még egy darabig, mígnem el is határoztuk, összehozzuk a dolgot. Így a virág, a névjegyem és levélke mellé talán odabiggyesztek még egy cédét is októberben, Lara koncertjén.
Itt azért álljunk meg egy picit! Korábban is írtam már, hogy ha nem jön össze a koncert, akkor is boldog leszek, mert utam során fantasztikus emberekkel ismerkedtem meg, és fantasztikus érzéseket éltem át. Egy éve még fel sem vetődött volna bennem a gondolat, hogy Magyarország egyik neves és sikeres zeneszerzője fogja nekem felajánlani: szerez néhány dalt az álmom megvalósulásáért. A telefonbeszélgetés után még jó ideig nem bírtam lecsavarni a bamba vigyort a fejemről.
A célt természetesen továbbra is tisztán látva, ilyen rendkívüli részeredmények mutatják, oka van annak, hogy belekezdtem ebbe a szervezkedésbe.
komment

Segíts egy like-kal. Sokat jelent!

Kommentek

A bejegyzés trackback címe:

https://larafabianbudapesten.blog.hu/api/trackback/id/tr866660797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.


A blog angol nyelven is!

A koncert szervezését követheted angol nyelven is itt. Lájkold az angol blog Facebook oldalát, ezzel is segíted a koncert létrejöttét.

Ismerd meg Larát!

Kevesen ismerik Magyarországon ezt a kivételes énekesnőt. Itt találsz róla néhány érdekességeket.

 

süti beállítások módosítása