Lara Fabian Budapesten
Egy koncertszervezés története

Mi ez az egész?
2015 máj. 13

Újra repülök Brüsszelbe

Egy-két hete még kedvem szegve néztem a több ezer főt számláló Facebook oldalam, miközben arra gondoltam, lehet, hogy nincs mit írnom ide többé. A Bolgár csapat nem kapacitálta túl magát, Lara menedzserét pedig bebombázták a Margitszigeti Szabadtéri Színpad koncertszervezői. Szponzorokat valahogy sehogy sem sikerült találnom, így kezdtem feladni.

Néhány nappal ezelőtt aztán felhívott Varga Laci a Concert Europe Art Agency egyik vezetője. Gyorsan a dolgok közepébe vágva megbeszéltünk egy talákozót egy budapesti étteremben. Laci egy élénk, mosolygós fickó, aki akarva-akaratlanul sugározza magából a nyitottságot és az együttműködő készséget. A verőfényes napsütés ugyan remek ürügyként szolgált ahhoz, hogy mindezt igyekezzen napszemüvege mögé rejteni, de jó érzéssel töltött el, a felismerés: Laci egy rendkívül nyílt és vidám ember.

Kicsit trécseltünk erről-arról, de nem nagyon húztuk az időt, mert mindketten kíváncsiak voltunk a dolgok velejére. Ő arra, amit én tudok és gondolok a folytatásról, én pedig arra, hogy vajon ő hogy áll ehhez az egészhez. Szóval, hogy mennyire komoly a szándékunk,

Mennyire akarjuk Larát Magyarországra?

Mivel mindketten ezt akartuk, hát bumm, belevágtunk és néhány perc alatt túl voltunk a lényegesebb részleteken. Én nem sokat kerteltem. Elmondtam a tapasztalataimat az eddigiekről és, hogy mit tudtam meg Pierre-től. És Laci sem tökölt sokat. Elmondta mennyire komolyan gondolja a dolgot, és ne is vacakoljunk tovább, hanem hajrá! Csináljuk!

Kicsivel később megérkezett Laci üzlettársa, Tóth Gergő is. Ő egy kevésbé elragadtatott, gyors észjárású srác, akinek nagyon örültem. Látszott, hogy jól kiegészítik egymást Lacival. Gergő is meghallgatta a számára legfontosabb üzleti részleteket és ő is azt mondta, vágjunk bele!

Másnap már Lara menedzserével leveleztünk és pikk-pakk lebeszéltünk egy találkozót Brüsszelben. Lacival és Gergővel jövő héten újra átrepülök Belgiumba, hogy újúlt erővel és végre egy IGAZI csapattal nyélbe üssük Lara budapesti koncertjét.

Már olyan sok mindenki szavára adtam, már olyan sokan mondták: Igen! Aztán nem lett belőle semmi. Talán mert túlságosan hittem. Mert túlságosan akartam hinni. Ennyi idő után már kissé kikérgesedtem az üres ígéreteket és nagy szavakat iletően. Most nem vetettem bele magam teljes mellszélességgel, és tudjátok mit?

Érzem, hogy most az igazi. Most fog összejönni!

Laci és Gergő nem viccelnek. Mi együtt koncertet fogunk szervezni Larának! Ahogy tehát ez már korábban is elhangzott: Én mondtam Brüsszel, hogy jövök még!

komment

Segíts egy like-kal. Sokat jelent!

Kommentek

A bejegyzés trackback címe:

https://larafabianbudapesten.blog.hu/api/trackback/id/tr47457086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.


A blog angol nyelven is!

A koncert szervezését követheted angol nyelven is itt. Lájkold az angol blog Facebook oldalát, ezzel is segíted a koncert létrejöttét.

Ismerd meg Larát!

Kevesen ismerik Magyarországon ezt a kivételes énekesnőt. Itt találsz róla néhány érdekességeket.

 

süti beállítások módosítása