Lara Fabian Budapesten
Egy koncertszervezés története

Mi ez az egész?
2015 jan. 11

Én mondtam Brüsszel, hogy jövök még!

Korábban már panaszkodtam nektek egy sort, hogy egyre szarabbul éreztem magam a bőrömben. Amíg Pierre nem válaszolt a levelemre, minden nap egyre erősebb lett a gyanúm, hogy soha nem jön válasz. Csak teltek a hetek, és én egyre biztosabb voltam benne, hogy már semmi esélyem a sikerre. De aztán hirtelen megtört a jég.

Épp egy minden szempontból pocsék napot zártam, amikor levelet kaptam Pierretől. Bocs, de véletlenül átugrott a levelemen. Az igazán jó hír: Azt mondta szívesen találkozik velem, hogy megtaláljuk az utat Lara budapesti koncertjéhez.

Nem hittem a szememnek!

Mára túl vagyunk mindennemű egyeztetésen, és hétfő kora reggel felszáll velünk gép a belga fővárosba, hogy végre egymás szemébe nézhessünk Pierre-rel. Igen, jól írtam: velünk.

Az útra ugyanis elkísér a feleségem, Panna, hogy ha már utazunk, kiránduljunk is egyet. De velünk tart még Tandi Flora is. Bár a magyarhoz hasonlóan angolul is folyamatosan tódulnak ki a szavak a számon, és már franciául is szemrebbenés nélkül mondom például: "bon jour", úgy éreztem, mégsem jó ötlet a kissé foghíjas angol tudásommal egyedül tárgyalni egy számomra ilyen fontos kérdésben.

A blog fordítójának, Bencének időhiány miatt sajnos nincs módja velem tartani. Kicsit nehéz helyzetbe kerültem, mert olyasvalakit akartam magam mellett tudni, aki legalább annyira ismeri a történetet, mint Bence. Ekkor jutott eszembe Flora, aki nem csak hogy tökéletesen beszél franciául, és szívesen segít a fordításban, de imádja Larát és alig várja, hogy sikerüljön a tervem.

Úgy volt, hogy összesen négyen utazunk, és a magas repülőjegyárak miatt, inkább autóval vágunk neki a hosszú útnak. Útközben odafelé megszállunk valahol az Alpokban, Brüsszelben eltöltünk egy szép napot, majd hazafelé még egy megállót beiktatva cirka négy-öt nap alatt zárjuk a túrát. Belátom, furán hangzik, de nyilván az ünnepek miatt, olyan őrült magas jegyárak voltak, hogy sehol sem találtam épkézláb áron semmit. Miután azonban Pierre-rel leegyeztettük a pontos dátumot és időpontot, találtam egy fapados járatot, amin konkrétan bagóért utazunk Belgiumba. Így viszont még aznap este haza jövünk, remélem zsebemben a jó hírrel.

Igyekszem majd real time is írni egy kis helyzetjelentést, és ha a frizurám rendben lesz, még fotókat is felteszek magunkról.

Szorítsatok!

komment

Segíts egy like-kal. Sokat jelent!

Kommentek

A bejegyzés trackback címe:

https://larafabianbudapesten.blog.hu/api/trackback/id/tr377061961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.


A blog angol nyelven is!

A koncert szervezését követheted angol nyelven is itt. Lájkold az angol blog Facebook oldalát, ezzel is segíted a koncert létrejöttét.

Ismerd meg Larát!

Kevesen ismerik Magyarországon ezt a kivételes énekesnőt. Itt találsz róla néhány érdekességeket.

 

süti beállítások módosítása