Lara Fabian Budapesten
Egy koncertszervezés története

Mi ez az egész?
2014 feb. 25

Néhány hónap alatt kijelenthetem: baromi jó koncertet szervezni

Ideje egy gyors számvetésnek. Fél év telt el az első, bátortalan gondolat óta: elhozom Lara Fabiant Magyarországra.

bg.jpg

Tavaly nyártól egészen novemberig szunnyadt bennem a gondolat. Itt olvashatjátok el, hogyan született meg az ötlet, majd az elhatározás. Négy hónapja pedig ez tölti ki az életem. Egy elsőre lehetetlennek tűnő gondolat megvalósítása: szervezek egy nagyszabású koncertet Budapesten egy világsztárnak úgy, hogy eddig még csak hasonlót sem csináltam soha. Még csak nem is forgok zenei körökben.

Négy hónapja fenekestül felfordult az életem. Olyan sok minden történt velem, annyi klassz embert ismertem meg, mint előtte évek alatt sem. Korábban azt gondoltam, hogy mindenki a saját pecsenyéjét sütögeti, és nincs idejük ideákkal, valóságtól elrugaszkodott dolgokkal foglalkozni. Egy megszállottal, aki nyereség nélküli koncerteket szervezne Lara Fabiannak, pusztán hobbiból.

Most már tudom: sokan vannak, akik szerethető célok mellé őszinte lelkesedéssel állnak, és akarják, hogy sikerüljön.

Beszéltem kereskedelmi attaséval, a belga és a svájci nagykövetséggel, a Francia Intézettel, államtitkársággal, kérdeztem producert, koncertszervezőt, zenészt, ügyvédet. És egyre inkább azt érzem: meg tudom csinálni.

Ez a feladat kiteljesített engem. Most láttam meg, hogy az évek alatt a munka hogyan szűkítette össze a lehetőségeimet. A középiskola alatt úgy érezzük, bármi lehet belőlünk. Tizenöt évvel később viszont már sokszor azon kapjuk magunkat, hogy olyasmit csinálunk, amit nem akarunk. De muszáj.

Ebből viszont ki lehet törni. Én kitörtem, most így érzem.

Nem tudom, mikor lesz ez a koncert. Azt sem tudom biztosan, lesz-e egyáltalán. Csak érzem, hogy sikerülnie kell, mert olyan sokan akarjuk. A koncertnek sikerülnie kell - ezt érzem minden nap, ezzel kelek, ezzel fekszem.

A blogon nyomon követhetitek a koncert szervezését lépésről lépésre, a posztokat a Facebookra is kiteszem, érdemes lájkolni az oldalt. Mindenről beszámolok, és minél többen követitek a küzdelmemet, annál biztosabban érek célba.

komment

Segíts egy like-kal. Sokat jelent!

Kommentek

A bejegyzés trackback címe:

https://larafabianbudapesten.blog.hu/api/trackback/id/tr195831156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.


A blog angol nyelven is!

A koncert szervezését követheted angol nyelven is itt. Lájkold az angol blog Facebook oldalát, ezzel is segíted a koncert létrejöttét.

Ismerd meg Larát!

Kevesen ismerik Magyarországon ezt a kivételes énekesnőt. Itt találsz róla néhány érdekességeket.

 

süti beállítások módosítása